Συνέντευξη στην εφημερίδα «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ»

Νέα φωτο προφίλ

23/5/2019

Ιεραρχείστε τα προβλήματα του νέου δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων
  • Το ταπεινωτικό για την ψυχολογία των Κερκυραίων και τη δυσφήμιση του τουρισμού μας πρόβλημα με τα σκουπίδια στους δρόμους, τις 100 περίπου παράνομες χωματερές, τις παράνομες χωματερές Τεμπλονίου και Λευκίμμης. Και φυσικά η Μαφία που λυμαίνεται την Κέρκυρα και έχει και μιντιακή έκφραση.
  • Οι άθλιοι δρόμοι με λάκκους, χωρίς διαγραμμίσεις, χωρίς φωτισμό.
  • Το μη πόσιμο νερό για την πόλη και το 70% των χωριών μας!

Εξίσου σημαντική η έλλειψη βιολογικών καθαρισμών στις περισσότερες τουριστικές περιοχές, πλην της Πόλης.

  • Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και ορισμένων χωριών μας.
  • Η ακτοπλοϊκή σύνδεση των Διαποντίων Νήσων.
  • Οι κλεισμένοι από τα βάτα αγροτικοί δρόμοι.
  • «Δήμος Κερκυραίων»: Θα τον επανονομάσουμε «Κερκυραίων». Αντί για το μειωτικό «Κεντρικής Κέρκυρας».

 

Πώς θα φθάσουμε στον στόχο του 50% της ανακύκλωσης;

Εφαρμόζουμε τη νομική, ηθική, ευρωπαϊκή και κερκυραϊκή υποχρέωση, η οποία αποτελεί Μονόδρομο!  Την προβλέπει και την επιβάλλει η Ε.Ε. και η Ελληνική Νομοθεσία.  Είναι η διαλογή των απορριμμάτων στην πηγή. Ξεκινάμε να την εφαρμόζουμε αμέσως.

Στους 3 πρώτους μήνες η πλήρης, απόλυτη ενημέρωση, πόρτα – πόρτα σε κάθε σπίτι και διαμέρισμα – νοικοκυριό.  Σε κάθε μαγαζί, ξενοδοχείο, επιχείρηση.  Όλοι:  Δήμαρχος, Αντιδήμαρχοι, όλοι οι εργαζόμενοι του Δήμου.

Συμμετέχουν μεσαίες και μεγάλες σε παραγωγή απορριμμάτων επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, εστιατόρια).  Τέρμα τα ψέματα!

Άμεσα θα ξεκινήσει η προσωρινή μεταφορά στα Εργοστάσια Ηπείρου και Κοζάνης.  Με την εξάρθρωση της Μαφίας θα ανοίξουμε τον δρόμο για την οριστική αλλαγή.

 

Πως θα αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό άγος και τι πρέπει να γίνει με τα  τουριστικά λεωφορεία;

Α) Στα άμεσα:

1)Απαιτούμε και επιτυγχάνουμε άμεσα, αύριο την παρουσία 5 εκπροσώπων του Δήμου Κερκυραίων στο Δ.Σ. του ΟΛΚΕ (Λιμανιού), ώστε να αποκτήσουμε έλεγχο στο λιμάνι της πόλης και να ελέγχουμε τις αφετηρίες.

2)Περιορίζουμε αμέσως τα δίπατα λεωφορεία σε δύο και τα τρενάκια σε ένα. Εξετάζουμε τη λειτουργικότητα και την κατάργηση κι αυτών των εναπομεινάντων.

Εδώ, εμείς θα αποφασίζουμε πως θα ζήσουμε.  Με δίκαιη διανομή του εισοδήματος.

  • Προκηρύσσουμε μελέτη για το κυκλοφοριακό.
  • Επαναδημοπραττούμε το υπόγειο παρκινγκ στο San Rocco και ένα περιφερειακό παρκινγκ στις Κουλίνες απέναντι από του Καμπανιόλου.

Β) Στα μεσο-μακροπρόθεσμα:

  • Προχωράμε άμεσα την παράκαμψη της πόλης: Αλυκές – Ποταμός – Βρυώνη.

Το ποδήλατο ως βασικό μέσο μετακίνησης…;

Θα κάνουμε διάλογο 6 μηνών και θα ξεκινήσουμε πειραματικά τη χρήση κάποιων ποδηλατοδρόμων μετά τη νέα κυκλοφοριακή μελέτη.

Περισσότερα: https://protahkerkyra.gr/?p=1212

 

Με ποιο τρόπο θα προστατευτούν και θα αναδειχθούν τα μνημεία της πόλης;

Είναι προνόμιο μεγάλο της Παλιάς Πόλης της Κέρκυρας να είναι ένα από τα χίλια (1000) Μνημεία της UNESCO σε όλο τον κόσμο.

Αποτελεί την αιχμή του δόρατος της κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής ζωής του νησιού. Για τη διάσωση, τη συντήρηση, την αξιοποίηση, την προβολή, την καταγραφή και την προστασία της παλιάς πόλης, θα δρομολογηθούν τα εξής από πλευράς κανονιστικού πλαισίου, χρηματοδοτήσεων και:

  • Η Παλιά Πόλη είναι: α) για τους κατοίκους της, β) για τους καταστηματάρχες, γ) για τους τουρίστες.
  • Στελέχωση, ισχυροποίηση και εξοπλισμός, ουσιαστικά ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ του Γραφείου Παλιάς Πόλης
  • Σύσταση και λειτουργία της Επιτροπής Διαχείρισης
  • Μόνιμος Σύμβουλός μας το ΤΕΕ, ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Κέρκυρας, ο Σύλλογος Κατοίκων Παλιάς Πόλης και ο Σύλλογος San Giaccomo. Συμφωνήσαμε σε συνέργειες.
  • Σύντομη διαβούλευση με τους κατοίκους και τους καταστηματάρχες για την αναθεώρηση του Αστικού Κανονισμού Λειτουργίας
  • Εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας για ιστορικά κέντρα και ιστορικά διατηρητέα μνημεία (ευρωπαϊκής και ελληνικής)
  • Αξιοποίηση όλων των χρηματοδοτικών προγραμμάτων που βρίσκονται σε εξέλιξη ή που ενδεχομένως να ξεκινήσουν στο άμεσο μέλλον.
  • Συνεργασία με το Ε.Μ.Π. και άλλους πανεπιστημιακούς φορείς, με σκοπό την καταγραφή όλων των κτηρίων της παλιάς πόλης και τη συγκέντρωση κάθε δυνατής πληροφορίας γύρω από το δομικό της απόθεμα (ολοκληρωμένη τοπογραφική αποτύπωση, φωτογραφική αποτύπωση, αρχιτεκτονική αποτύπωση με σύγχρονα εργαλεία ψηφιακής καταγραφής). Μη ξεχνάμε ότι ο μεγαλύτερος σεισμός, που κατέστρεψε την τότε μεσαιωνική πόλη της Κέρκυρας έγινε το 1748. Αν λάβουμε υπόψη μας ότι στατιστικά ένας μεγάλος καταστροφικό σεισμός επαναλαμβάνεται κάνε 400 περίπου χρόνια, σημαίνει ότι σε κάτι λιγότερο από 130 χρόνια θα βιώσουμε τη μανία ενός καταστρεπτικού σεισμού, που ίσως αφανίσει την πόλη μας. Πρέπει λοιπόν να είμαστε εφοδιασμένοι με όλα τα στοιχεία, ώστε να κληρονομήσουμε το μέλλον της πόλης μας στην παγκόσμια κοινότητα.

 

Πώς θα συμβιώσουν αρμονικά οι κάτοικοι της  πόλης–μνημείου UNESCOκαι η τουριστική της δραστηριότητα;

Τηρούμε τον Βασικό Κανόνα που ισχύει σε όλες τις πόλεις με ιστορικά κέντρα της Ευρώπης.

 Η πόλη είναι:  α) για τους κατοίκους, β) για τους καταστηματάρχες, γ) για τους τουρίστες.  Μόνιμος Σύμβουλός μας το ΤΕΕ, ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Κέρκυρας, ο Σύλλογος Κατοίκων Παλιάς Πόλης και ο Σύλλογος San Giaccomo. Συμφωνήσαμε σε συνέργειες.

 

Αφήστε μια απάντηση